Úvod »Modely vrtulníků» Mini Titan E325S ARTF


        

Mini Titan E325S ARTF

doprava zdarma

skladem

 

běžná cena 7 990 Kč
naše cena bez DPH: 5 950 Kč
naše cena s DPH (21 %):
7 199 Kč

do košíku:
  ks  
.4710-A23 Mini Titan E325S ARTF
Novinka
Kód .4710-A23
MOC 7 990,00 Kč



Značka Thunder Tiger
Přidat do oblíbených
Model elektrovrtulníku vel. "450" s bezpadlovou hlavou rotoru. Z 90% sestavený s namontovaným motorem, regulátorem, servy a stabilizační jednotkou. Součástí jsou uhlíkové listy rotoru.


Novinkou v nabídce vrtulníků velikosti "450" poháněných elektromotorem je Mini Titan E325 S s bezpadlovou hlavou a dodáváný včetně elektroniky. Model je vhodný nejen pro zkušené piloty v jejichž rukou zvládá i náročné prvky 3D akrobacie, ale s vhodným nastavením a pod dohledem zkušenějšího může posloužit i jako první RC model vrtulníku. Konstrukce modelu vychází z předchozích typů, ze kterých model převzal hlavní rám včetně převodů i ocasní část s řemínkem poháněným ocasním rotoremModel je vhodný nejen pro zkušené piloty, ale s vhodným nastavením může posloužit i jako první model vrtulníku. Zcela nový je hlavní bezpadlový rotor s kovovou hlavou . rotoru a plastovými unašeči listů. MOdel je dodávaný prakticky sestavený, pouzte s demontovanou ocasní částí. K ovládání desky cykliky a vrtulky jsou použita digitální serva DC0915. Pohon zajišťuje střídavý motor s rotačním pláštěm 3500Kv řízený 40A regulátorem otáček BLC-40H s konektorem pro aku T Dean. Součástí je špičková stabilizační jednotka GT5.1 , která umožňuje nejen standardní propojení s přijímačem, ale podporuje i systémy DSMX, DSM 2 a Futaba S-Bus a uhlíkové listy rotoru 3D FBL 325mm.

  • Z 90% sestavený
  • Namontovaná digitální serva cykluky a vrtulky
  • Namontovaný motor 3500Kv s regulátorem BLC-40
  • Namontovaná stabilizační jednotka GT5.1
  • Uhlíkové listy rotoru součástí
  • Nalakovaná kabina
Průměr nosného rotoru [mm] 728
Délka listů rotoru [mm] 325
Délka [mm] 654
Šířka [mm] 120
Výška [mm] 210
Hmotnost [g] 750
Ovládané funkce Kl,Ko,Kp,Vr,Gyro
Stavební náročnost S1
Náročnost pilotáže P3