Úvod »Spalovací motory»Benzínové » Benzínový motor MVVS 58 IRS


        

Benzínový motor MVVS 58 IRS

skladem

 

běžná cena 17 800 Kč
naše cena bez DPH: 14 537 Kč
naše cena s DPH (21 %):
17 590 Kč

do košíku:
  ks  

Benzínový motor MVVS 58 IRS

Objednací číslo : 3001L - dodáváme vč.
karburátoru, zapalování, svíčky+klíče a oleje 250ml
Zdvihový objem : 58 cm3
Vrtání/zdvih : 42 / 42 mm
Max.
výkon :
6,8 PS / 6700
ot./min.
Hmotnost bez zapalování : 1800 g
Zapalování : ICU-L elektronické,
mikroprocesorové Návod
>>>
Hmotnost zapalování : 190 g
Karburátor : Walbro
Výkon na vrtuli :
Vrtule Otáčky &Výfuk
26"x10" Mejzlík 6100-6250 3204/3411
24"x10" Mejzlík 6400 3207
24"x10" Mejzlík 7700 3410
3DPopis : MVVS 58
IRS
je high end motor 60-kové třídy. Tento motor je prvním typem
motoru zařazující MVVS mezi výrobce velkých benzínových motorů a to způsobem, že
převyšuje ostatní konkurenci ve všech parametrech. Při vývoji tohoto motoru byly
užívány stejné postupy jako u vývoje špičkových závodních motorů a v konstrukci
jeho součástí jsou použity nejnovější poznatky z oblasti dvoutaktních motorů.
Kromě normalizovaných dílů a karburátoru jsou všechny součástky speciálně
konstruovány pro tento motor.

Motor se vyznačuje především velmi vysokým výkonem v celém rozsahu otáček a
můžeme jej výkonově porovnávat s motory kubatury 70-80 cm3. Samozřejmostí je
velmi snadné spouštění jak v studeném i teplém stavu, výborná spolehlivost a
velmi nízké vibrace. Svojí hmotností stojí na dnešním minimu této kubatury.
Celkový pozitivní dojem umocňuje moderní design s modře eloxovanými díly a
perfektní zpracování výhradně na CNC strojích.

58 IRS je jednoválcový, dvoutaktní, benzínový motor s vratným vyplachováním a
sáním řízeným membránovým ventilem - "klapkou". Válec motoru je odlitek z
hliníkové slitiny s galvanicky nanesenou tvrdou pracovní plochou technologií
Nikasil. Píst je odlit ze slitiny s vysokým obsahem křemíku a má drážku pro
jeden pístní kroužek ze speciální tvrzené litiny. Na povrchu pístu je nanesena
speciální vrstva na bázi molybden-sulfitu pro snížení tření a prodloužení
životnosti motoru. Kliková hřídel z legované oceli je dvakrát uložena na
kuličkových ložiscích, ojnice z vysoko-pevnostního duralu má obě oka s uložením
na jehlách.

Přípravu směsi řídí karburátor Walbro se sytičem a membránovým čerpadlem.
Zapalování je bateriové elektronické s mikroprocesorem řízeným předstihem a s
bezpečnostními funkcemi.

Motor je vhodný pro všechny kategorie leteckých modelů, včetně3D