E-shop
Úvod » Spalovací motory » Motor DLA 116ccm včetně tlumiče a příslušenství
Nová řada benzínových motorů DLA vyniká výborným dílenským zpracováním, oproti starším motorům robustnější konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou německá a japonská ložiska, membránové karburátory Walbro nebo Tillotson apod. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů DLA dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.
DLA 116 je největší z řady nabízených motorů. Jedná se o mírně podčtvercový dvouválcový boxer, konstrukčně vycházejíci z motoru DLA 58 ze kterého převzal válce s vrtáním 46 mm a zdvihem 35 mm. Kliková skřín je vyrobena s hliníkové slitiny a její povrch je leštěn. Písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy prochází jehlovými ložisky. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby. Motory jsou osazeny kvalitními kuličkovými ložisky německé firmy FAG a jehlovými ložisky japonské firmy IKO. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby. Součástí balení jsou i distanční sloupky o délce 20 mm včetně spojovacího materiálu.
Karburátor je membránový, dvoujjehlový, opatřený sytičem vyráběný firmou Walbro.
Velmi lehký expanzní tlumič výfuku je hliníkový a jeho povrch je leštěn.
Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMh (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochraná spirálová bužírka a kabely pro připojení aku a samozřejmě i zapalovací svíčky DLA CM6. Pro snadné ladění a dokonalý přehled o chodu motoru doporučujeme používat diditální otáčkoměr DLA (prodává se zvlášť), který se připojuje přímo k zapalování.
Součástí balení je motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, 2 tlumiče + těsnění výfuku, distanční sloupky, spojovací materiál a návod.
Obsah | 116ccm |
Vrtání / zdvih | 2x 46 / 35mm |
Kompresní poměr | 7,8:1 |
Výkon | 11,8HP / 7500ot/min |
Mísící poměr paliva | záběh 30:1, provoz 40:1 |
Hmotnost | Motor 2600g, tlumič 2x 115g, zapalování 180g |
Doporučené vrtule | 26x10, 26x12, 27x10, 28x10 |