Zpracování cookies

Náš e-shop a partneři potřebují Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli zobrazovat informace týkající se Vašich zájmů.

Odmítnout vše můžete zde.


Úvod »Spalovací motory» Benzínový motor MVVS 58 IRS


        

Benzínový motor MVVS 58 IRS

skladem

 

běžná cena 17 800 Kč
naše cena bez DPH: 14 537 Kč
naše cena s DPH (21 %):
17 590 Kč

do košíku:
  ks  

Benzínový motor MVVS 58 IRS

Objednací číslo : 3001L - dodáváme vč.
karburátoru, zapalování, svíčky+klíče a oleje 250ml
Zdvihový objem : 58 cm3
Vrtání/zdvih : 42 / 42 mm
Max.
výkon :
6,8 PS / 6700
ot./min.
Hmotnost bez zapalování : 1800 g
Zapalování : ICU-L elektronické,
mikroprocesorové Návod
>>>
Hmotnost zapalování : 190 g
Karburátor : Walbro
Výkon na vrtuli :
Vrtule Otáčky &Výfuk
26"x10" Mejzlík 6100-6250 3204/3411
24"x10" Mejzlík 6400 3207
24"x10" Mejzlík 7700 3410
3DPopis : MVVS 58
IRS
je high end motor 60-kové třídy. Tento motor je prvním typem
motoru zařazující MVVS mezi výrobce velkých benzínových motorů a to způsobem, že
převyšuje ostatní konkurenci ve všech parametrech. Při vývoji tohoto motoru byly
užívány stejné postupy jako u vývoje špičkových závodních motorů a v konstrukci
jeho součástí jsou použity nejnovější poznatky z oblasti dvoutaktních motorů.
Kromě normalizovaných dílů a karburátoru jsou všechny součástky speciálně
konstruovány pro tento motor.

Motor se vyznačuje především velmi vysokým výkonem v celém rozsahu otáček a
můžeme jej výkonově porovnávat s motory kubatury 70-80 cm3. Samozřejmostí je
velmi snadné spouštění jak v studeném i teplém stavu, výborná spolehlivost a
velmi nízké vibrace. Svojí hmotností stojí na dnešním minimu této kubatury.
Celkový pozitivní dojem umocňuje moderní design s modře eloxovanými díly a
perfektní zpracování výhradně na CNC strojích.

58 IRS je jednoválcový, dvoutaktní, benzínový motor s vratným vyplachováním a
sáním řízeným membránovým ventilem - "klapkou". Válec motoru je odlitek z
hliníkové slitiny s galvanicky nanesenou tvrdou pracovní plochou technologií
Nikasil. Píst je odlit ze slitiny s vysokým obsahem křemíku a má drážku pro
jeden pístní kroužek ze speciální tvrzené litiny. Na povrchu pístu je nanesena
speciální vrstva na bázi molybden-sulfitu pro snížení tření a prodloužení
životnosti motoru. Kliková hřídel z legované oceli je dvakrát uložena na
kuličkových ložiscích, ojnice z vysoko-pevnostního duralu má obě oka s uložením
na jehlách.

Přípravu směsi řídí karburátor Walbro se sytičem a membránovým čerpadlem.
Zapalování je bateriové elektronické s mikroprocesorem řízeným předstihem a s
bezpečnostními funkcemi.

Motor je vhodný pro všechny kategorie leteckých modelů, včetně3D