Zpracování cookies

Náš e-shop a partneři potřebují Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli zobrazovat informace týkající se Vašich zájmů.

Odmítnout vše můžete zde.


Úvod » Modely letadel » RC » ARF rychlostavebnice » Polomakety vojenské » Sea Fury 1950mm ARF


        

Sea Fury 1950mm ARF

doprava zdarma

skladem

 

Cena před slevou 15 990 Kč
naše cena bez DPH: 11 562 Kč
naše cena s DPH (21 %):
13 990 Kč

do košíku:
  ks  
Polomaketa britského stíhacího letadla 1950mm pro benzínové motory 35ccm. Konstrukční trup a nosné plochy s potahem spec. fólií v kamuflážních barvách a s paneláží. Ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka; pneumatický zatah. podvozek.



Námořním stíhacím strojem Sea Fury vyvrcholil těsně po skončení druhé světové války vývoj "plnokrevníků" firmy Hawker. Od Typhoonu přes Tempesty s řadovým a hvězdicovým motorem dospěl tým sira Sydneyho Camma k jednomu z nejvýkonnějších letadel s pístovým motorem vůbec. Neuplatnil se sice v RAF, které již kompletně přezbrojovalo na proudové Vampiry a Meteory, ale FAA, námořní letectvo, potřebovalo pro nepříliš velké paluby britských letadlových lodí letadla s kratším vzletem a přistáním, než jakého byly schopny proudové stroje první generace trpící slabou akcelerací motorů. Obratné pístové stroje si ostatně dokázaly poradity i s "jety" - Sea Fury se pyšní titulem "První letoun, který sestřelil MiG-15 ve vzdušném souboji".

Polomaketa britského palubního stíhacího letadla pro benzínové motory 35-40 ccm. Trup modelu s integrální kýlovkou svislé ocasní plochy je klasické konstrukce s celobalsovým tuhým potahem. kryt motoru je laminátový, odnímatelný. Snadný přístup k palubní elektronice umožňuje odnímatelná horní část trupu s krytem kabiny.

Křídlo s polosouměrným profilem NACA je dvoudílné klasické konstrukce s tuhým balsovým potahem; poloviny křídla se nasouvají z boku na trubkovou duralovou spojku. Křidélka a dvojsegmentové odštěpné klapky jsou ovládány 2 páry serv uloženými v křídle. (Tip: klapky je dobré doplnit torzními pružinami z 0,8-1 mm drátu, které je budou přidržovat v zavřené poloze.)

Ocasní plochy jsou klasické celobalsové, vodorovná ocasní plocha je pro snadnou přepravu dvoudílná, nasouvaná z boku na trubkovou duralovou spojku. Směrovka a výškovka jsou ovládány servy uloženými v prostoru kabiny pomocí drátových táhel.

Celý model je potažen polomatnou nažehlovací fólií v kamuflážních barvách se znázorněním paneláže a nýtování.

Podvozek je ostruhového typu, hlavní podvozkové nohy jsou pneumatické zatahovací.

Stavebnice obsahuje: postavený trup, křídlo a ocasní plochy potažené polomatnou nažehlovací fólií v kamuflážních barvách, laminátový kryt motoru, pneumatický zatahovací podvozek s odpruženými nohami, kola, akrobatickou palivovou nádrž, sadu drobného příslušenství, vrtulový profi kužel s duralovou zadní deskou, obrázkový návod ke stavbě.

Rozpětí [mm] 1950
Délka [mm] 1757
Hmotnost [g] 6800
Plocha křídla [dm2] 71.7
Doporučený objem nádrže [ml] 500
Ovládané funkce S,V,K(2),M,P,F(2)
Stavební náročnost S3
Náročnost pilotáže P3

Doporučený pohon a RC vybavení:

  Sport
Motor DLA 32
Vrtule XOAR 18x10"
Serva 2x HS-422 (M+P)2x HS-485HB (F)2x HS-645MG (K)2x HS-985MG (S+V)
RC souprava min. 6 kanálů