Zpracování cookies

Náš e-shop a partneři potřebují Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli zobrazovat informace týkající se Vašich zájmů.

Odmítnout vše můžete zde.


Úvod »Modely letadel» Sea Fury 1950mm ARF


        

Sea Fury 1950mm ARF

doprava zdarma

skladem

 

běžná cena 15 990 Kč
naše cena bez DPH: 11 562 Kč
naše cena s DPH (21 %):
13 990 Kč

do košíku:
  ks  
Polomaketa britského stíhacího letadla 1950mm pro benzínové motory 35ccm. Konstrukční trup a nosné plochy s potahem spec. fólií v kamuflážních barvách a s paneláží. Ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka; pneumatický zatah. podvozek.



Námořním stíhacím strojem Sea Fury vyvrcholil těsně po skončení druhé světové války vývoj "plnokrevníků" firmy Hawker. Od Typhoonu přes Tempesty s řadovým a hvězdicovým motorem dospěl tým sira Sydneyho Camma k jednomu z nejvýkonnějších letadel s pístovým motorem vůbec. Neuplatnil se sice v RAF, které již kompletně přezbrojovalo na proudové Vampiry a Meteory, ale FAA, námořní letectvo, potřebovalo pro nepříliš velké paluby britských letadlových lodí letadla s kratším vzletem a přistáním, než jakého byly schopny proudové stroje první generace trpící slabou akcelerací motorů. Obratné pístové stroje si ostatně dokázaly poradity i s "jety" - Sea Fury se pyšní titulem "První letoun, který sestřelil MiG-15 ve vzdušném souboji".

Polomaketa britského palubního stíhacího letadla pro benzínové motory 35-40 ccm. Trup modelu s integrální kýlovkou svislé ocasní plochy je klasické konstrukce s celobalsovým tuhým potahem. kryt motoru je laminátový, odnímatelný. Snadný přístup k palubní elektronice umožňuje odnímatelná horní část trupu s krytem kabiny.

Křídlo s polosouměrným profilem NACA je dvoudílné klasické konstrukce s tuhým balsovým potahem; poloviny křídla se nasouvají z boku na trubkovou duralovou spojku. Křidélka a dvojsegmentové odštěpné klapky jsou ovládány 2 páry serv uloženými v křídle. (Tip: klapky je dobré doplnit torzními pružinami z 0,8-1 mm drátu, které je budou přidržovat v zavřené poloze.)

Ocasní plochy jsou klasické celobalsové, vodorovná ocasní plocha je pro snadnou přepravu dvoudílná, nasouvaná z boku na trubkovou duralovou spojku. Směrovka a výškovka jsou ovládány servy uloženými v prostoru kabiny pomocí drátových táhel.

Celý model je potažen polomatnou nažehlovací fólií v kamuflážních barvách se znázorněním paneláže a nýtování.

Podvozek je ostruhového typu, hlavní podvozkové nohy jsou pneumatické zatahovací.

Stavebnice obsahuje: postavený trup, křídlo a ocasní plochy potažené polomatnou nažehlovací fólií v kamuflážních barvách, laminátový kryt motoru, pneumatický zatahovací podvozek s odpruženými nohami, kola, akrobatickou palivovou nádrž, sadu drobného příslušenství, vrtulový profi kužel s duralovou zadní deskou, obrázkový návod ke stavbě.

Rozpětí [mm] 1950
Délka [mm] 1757
Hmotnost [g] 6800
Plocha křídla [dm2] 71.7
Doporučený objem nádrže [ml] 500
Ovládané funkce S,V,K(2),M,P,F(2)
Stavební náročnost S3
Náročnost pilotáže P3

Doporučený pohon a RC vybavení:

  Sport
Motor DLA 32
Vrtule XOAR 18x10"
Serva 2x HS-422 (M+P)2x HS-485HB (F)2x HS-645MG (K)2x HS-985MG (S+V)
RC souprava min. 6 kanálů