Zpracování cookies

Náš e-shop a partneři potřebují Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli zobrazovat informace týkající se Vašich zájmů.

Odmítnout vše můžete zde.


Úvod » Modely letadel » Ju-87 Stuka 1910mm ARF


        

Ju-87 Stuka 1910mm ARF

doprava zdarma

skladem

 

Cena před slevou 11 990 Kč
naše cena bez DPH: 9 512 Kč
naše cena s DPH (21 %):
11 510 Kč

do košíku:
  ks  
4ST16154PH149 Ju-87 Stuka 1910mm ARF

Přidat do oblíbených
Polomaketa německého střemhlavého bombardéru 1910mm pro dvoutakty 20ccm, čtyřtakty 25-30ccm nebo benzínové motory 20-30ccm. Konstrukční trup a nosné plochy s potahem matnou nažehlovací fólií. Ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka.

Stroje s křídlem lomeným do "W" a typickým pevným "bačkorovým" podvozkem vrhající se s jekotem sirén takřka kolmo na bezmocné pěšáky zoufale hledající úkryt - to je Ju-87 Stuka (Sturzkampfflugzeug - střemhlavý bombardér), symbol nacistické bleskové války. Stuky v dokonalé koordinaci s pozemními jednotkami, jimž nahražovaly klasické dělostřelectvo, které by jinak nestačilo držet krok s valícími se kolonami "panzerů", převálcovaly Polsko, Dánsko a Norsko, stejně jako Francii, Jugoslávii a Řecko. Až v Bitvě o Británii, kdy Luftwaffe neměla drtivou převahu ve vzduchu, je Spitfiry a Hurricany odhalily jako pomalé a neohrabané "sedící kachny". Přesto Stuky hrály významnou roli - nadále spíše jako bitevní letouny - po celý zbytek války na všech bojištích v Evropě, v severní Africe; otestovaly i odolnost pancéřových palub z vítkovické oceli letadlových lodí Royal Navy doprovázejích konvoje na Maltu...

Polomaketa německého střemhlavého bombardéru klasické celobalsové konstrukce pro pohon dvoudobým motorem 20 ccm, čtyřtaktem 23-30 ccm, benzínovým motorem 20 ccm nebo elektromotorem třídy AXI 4130 pro mírně pokročilé piloty.

Trup je klasické konstrukce z balsy a lehké překližky s odnímatelným laminátovým krytem motoru s charakteristickým „podbradkem“. Spalovací motor se montuje na stavitelné plastové lože ukotvené na překližkovou motorovou přepážku, jež je součástí pevného skříňového "jádra" trupu. V něm je také vytvořen prostor pro palivovou nádrž. Pro instalaci elektromotoru v zadní montáži je ve stavebnici dodávána přídavná motorová přepážka s distančními sloupky. Kabina je maketově vybavená; horní část trupu je odnímatelná pro snadný přístup k palubní elektronice popř. vkládání pohonných akumulátorů. Serva směrovky, výškovky a plynu se montují do prostoru nad křídlem. Kormidla jsou ovládána pomocí lanovodů s robustními drátovými táhly.

Dvoudílné křídlo s polosouměrným profilem má klasickou konstrukci s tuhým potahem torzní skříně. Poloviny křídla se nasouvají z boku na trubkovou duralovou spojku a zajišťují šrouby. Maketově ztvárněná křidélka a klapky typu „Junkersovo dvojité křídlo“ jsou ovládány nezávisle třemi páry serv s krátkými přímými drátovými táhly.

Ocasní plochy jsou klasické celobalsové konstrukce.

Podvozek s řiditelnou drátovou ostruhou spřaženou se směrovkou má odpružené hlavní nohy s laminátovými tvarovými kryty kol.

Model je potažen matnou nažehlovací fólií v kamuflážních barvách.

Pro ovládání modelu budete potřebovat aspoň sedmikanálovou počítačovou souprava umožňující nezávislé ovládání křidélek a klapek. Serva vyhoví kvalitní standardní s tahem 3-5 kg.cm, pro ocasní plochy stojí za uvážení použití silnějších 5-7 kg.cm serv.

Stavebnice obsahuje: postavený a potažený trup, nastříkaný laminátový kryt motoru, postavená a potažená křídla a ocasní plochy, odpružený podvozek, sadu příslušenství, kola a obrázkový návod

Rozpětí [mm] 1910
Délka [mm] 1522
Plocha křídla [dm2] 60.4
Hmotnost [g] 4900 - 5400
Ovládané funkce S,V,K(2),M,F(4)
Stavební náročnost S2,S3
Náročnost pilotáže P3,P4

Doporučený pohon a RC vybavení:

  ASP 2T ASP 4T O.S. 2T benzín 2T
Motor ASP S120AR ASP FS-180AR MAX-120AX O.S. MAX GT22
Vrtule MA 15x8" MA 18x6" MA 16x8“ FOXY 16x8-10"
Nádrž (ccm) 400-500 400-500 400-500 250-300
Serva 7x HS-422, 2x HS-645MG (S, V)
Serva digi 7x HS-5496MH, 2xD645MW (S, V)
RC souprava min. 7 kanálů