Zpracování cookies

Náš e-shop a partneři potřebují Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli zobrazovat informace týkající se Vašich zájmů.

Odmítnout vše můžete zde.


Úvod » Modely letadel » PIPER PA-18 SUPER CUB 3580mm ARF Novinka Kód 4ST112507


        

PIPER PA-18 SUPER CUB 3580mm ARF Novinka Kód 4ST112507

novinka

skladem

 

Cena před slevou 32 990 Kč
naše cena bez DPH: 26 438 Kč
naše cena s DPH (21 %):
31 990 Kč

do košíku:
  ks  
4ST112507BH172   PIPER PA-18 SUPER CUB 3580mm ARF
 
 

Přidat do oblíbených
Polomaketa amerického sportovního letadla o rozpětí 3580mm pro benzínové motory 120 ccm. Konstrukční trup a nosné plochy potažené Oracoverem. Ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka.

Americký sportovní hornoplošník vyráběný od roku 1949 byl modernizovaným provedením legendárního předválečného modelu J-3. Na první pohled se odlišoval motorem (dle verze s až dvojnásobným výkonem) pečlivě kapotovaným pod novým motorovým krytem a vztlakovými klapkami. Během 40 let výroby bylo postaveno přes 9 000 Super Cubů, z nichž značná část létá dodnes.

Polomaketa amerického sportovního hornoplošníku pro pohon benzínovým motorem 120 ccm. Super Cub je vhodný jako první opravdu, ale opravdu obří model s benzínovým motorem - dokončení modelu jde rychle, nebudete ještě potřebovat supersilná serva nejvyšší kategorie ani extra nákladnou RC soupravu; a letové vlastnosti klasického kabinového hornoplošníku s přiměřeně robustním odpruženým podvozkem jsou příjemné a bez záludností.

Trup modelu je klasické konstrukce v kombinaci balsa /lehká překližka, motorový kryt je laminátový, odnímatelný. Pro snadnější přepravu nebo skladování je trup dvojdílný; obě poloviny se spojují trojicí duralových trubek a zajišťují šrouby. Servo plynu a ostatní elektronika je uložena v prostoru kabiny; servo směrovky najdete pod krytem na spodní straně ocasní části trupu - směrovku se spřaženou ostruhou ovládá pomocí lankových náhonů. Přístup k elektronice umožňuje odnímatelná horní část trupu s přední částí kabiny. Motor se montuje na krabicové překližkové lože s pomocí distančních sloupků. V zadní části kabiny je umístěn vlečný háček pro aerovlek.

Dvoudílné křídlo s profilem USA 35-B s polovinami nasouvanými z boku na dvě duralové trubkové spojky je klasické celobalsové konstrukce. Křidélka jsou ovládána dvěma páry serv, vztlakové klapky 2 nezávislými servy uloženými v křídle. Na koncových obloucích a náběžné hraně najdete kryty připravené pro instalaci pozičních a přistávacích LED světel.

Ocasní plochy jsou rovněž klasické celobalsové konstrukce. Vodorovná ocasní plocha je pro snadnější přepravu dvoudílná, s polovinami nasouvanými z boku na duralovou trubkovou spojku a zajištěnými šrouby a vzpěrami. Směrovka a ostruha jsou ovládány lankovými náhony od serva uloženého v trupu; serva polovin výškovky jsou nainstalována ve vodorovném stabilizátoru. Na vrcholu kýlovky najdete připravený průhledný kryt pro instalaci antikolizního majáku.

Celý model je potažem nažehlovací fólií Oracover.

Podvozek je ostruhového typu s maketovými odpruženými hlavními nohami. Ostruha je řiditelná, spřažená s ovládáním směrovky.

Stavebnice obsahuje: postavený trup, křídlo a ocasní plochy potažené nažehlovací fólií Oracover, laminátový kryt motoru, maketový podvozek, řiditelnou duralovou ostruhu, kola, palivovou nádrž, sadu drobného příslušenství, arch samolepek a obrázkový návod.

Rozpětí [mm] 3580
Délka [mm] 2237
Plocha křídla [dm2] 180.1
Hmotnost [g] 19000 - 19500
Ovládané funkce S,V(2),K(4),M,F(2)
Stavební náročnost S3
Náročnost pilotáže P3,P4

Doporučený pohon a RC vybavení:

Motor GP 123 V2
Vrtule FOXY 28x10”
Nádrž (ccm) 800-1000 benzín
Serva “Wide Voltage” 8x D954SW (V, K, F), 1xD980TW (S), 2x D485HW (M, vlečný háček)
Serva “High Voltage” 8x HS-7954SH (V, K, F), 1xHS-7980TH (S), 2x HS-5495BH (M, vlečný háček)
RC souprava min. 10-12 kanálů