Zpracování cookies

Náš e-shop a partneři potřebují Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli zobrazovat informace týkající se Vašich zájmů.

Odmítnout vše můžete zde.


Úvod » Modely letadel » Waco YMF-5C 1600mm ARF Novinka


        

Waco YMF-5C 1600mm ARF Novinka

doprava zdarma

skladem

 

Cena před slevou 12 990 Kč
naše cena bez DPH: 10 736 Kč
naše cena s DPH (21 %):
12 990 Kč

do košíku:
  ks  
4ST16156PH152   Waco YMF-5C 1600mm ARF
Novinka

Přidat do oblíbených
Polomaketa amerického akrobatického dvouplošníku 1600mm pro dvoutakt 15ccm, čtyřtakt 20ccm nebo benzínový motor 15ccm. Konstrukční trup a nosné plochy potažené fólií Oracover, ovládaná křidélka, směrovka, výškovka.

Firma Waco Aircraft Company sídlící v texaském městě Waco v třicátých letech kromě kabinových dopravních dvojplošníků a jedenapůlplošníků vyráběla také typovou řadu dvojmístných cvičných a akrobatických dvojplošníků, které se vyráběly i pro armádu pod označením PT-14. Vyvrcholením předválečné produkce byl typ akrobatický YMF z roku 1934 s prodlouženým trupem. Ačkoliv původní firma Waco po válce zanikla, touha amerických pilotů vlastnit dvojplošník ušlechtilých tvarů dala vzniknout firmě WACO Classic Aircraft, která od roku 1986 obnovila výrobu rekonstruovaného a nově certifikovaného modelu YMF-5.

Polomaketa amerického akrobatického dvojplošníku klasické celobalsové konstrukce pro pohon dvoudobým motorem 12-15 ccm, čtyřtaktem 15-20 ccm, benzínovým motorem 15 ccm nebo elektromotorem třídy AXI 4130 pro piloty spolehlivě zvládající létání s akrobatickými modely.

Trup je klasické konstrukce z balsy a lehké překližky s odnímatelným laminátovým krytem motoru typu NACA s charakteristickými "boulemi" krytů vahadel ventilů. Spalovací motor se montuje na lože ukotvené na překližkovou motorovou přepážku, jež je součástí pevného skříňového "jádra" trupu. V něm je také vytvořen prostor pro palivovou nádrž. Pro instalaci elektromotoru v zadní montáži je ve stavebnici dodávána přídavná motorová přepážka s distančními sloupky. Serva směrovky, výškovky a plynu se nacházejí v trupu nad spodním křídlem. Kormidla jsou ovládána pomocí lanovodů s robustními drátovými táhly. Horní část trupu je odnímatelná pro snadný přístup k elektronice popř. pro vkládání pohonného akumulátoru.

Dvoudílná křídla s polosouměrným profilem mají klasickou konstrukci s tuhým potahem torzní skříně. Spodní křídlo se nasová z boku na duralovou trubkovou spojku a zajišťuje šrouby. Horní křídlo je upevněno na duralových vzpěrách šrouby. Křidélka jsou ovládána nezávisle párem serv uložených ve spodním křídle; křidélka horního křídla jsou připojena drátovými táhly.

Ocasní plochy jsou konstrukční, s potahem nažehlovací fólií.

Podvozek s řiditelnou drátovou ostruhou spřaženou se směrovkou má duralové hlavní nohy s laminátovými tvarovými kryty. Součástí stavebnice jsou i laminátové kryty kol..

Model je potažen nažehlovací fóliíOracover.

Pro ovládání modelu budete potřebovat nejméně čtyřkanálovou RC soupravu, ideální je aspoň šestikanálová počítačová souprava umožňující nezávislé ovládání křidélek. Serva vyhoví kvalitní standardní s tahem 3-5 kg.cm, pokud hodláte použít motor na horní hranici doporučených kubatur a plánujete důkladnou akrobacii, stojí za úvahu použití silnějších 5-7 kg.cm serva.

Stavebnice obsahuje: postavený a potažený trup, nastříkaný laminátový kryt motoru, hotové vzpěry křídel, plastovou maketu hvězdicového motoru, laminátové kryty kol, postavená a potažená křídla a ocasní plochy, duralový podvozek, sadu příslušenství, kola, samolepky a obrázkový návod.

Rozpětí [mm] 1600
Délka [mm] 1250
Hmotnost [g] 4600 - 5100
Ovládané funkce S,V,K(2),M
Stavební náročnost S2,S3
Náročnost pilotáže P3

Doporučený pohon a RC vybavení:

Akro 2T Akro 4T Benzín
Motor ASP S91A ASP FS-120AR OS MAX GT-15/GGT-15
Vrtule MA 13x6-8" MA 15x8" FOXY 14x8”
Nádrž (ccm) 400-500 400-450 200-300 benzín
Serva 5x HS-485 nebo 5x HS-645MG
Serva digi 5x HS-5485HB nebo D645MW
RC souprava min. 4 kanály, ale raději aspoň 6 kanálová počítačová