Úvod » Spalovací motory » ROTO 35 Vi - jednoválcový dvoudobý benzínový motor


        

ROTO 35 Vi - jednoválcový dvoudobý benzínový motor

akce doprava zdarma

skladem

 

běžná cena 9 999 Kč
naše cena bez DPH: 6 603 Kč
naše cena s DPH (21 %):
7 990 Kč

do košíku:
  ks  

ROTO 35 Vi - jednoválcový dvoudobý benzínový motor

ROTO 35 Vi - jednoválcový dvoudobý benzínový RC letounROTO 35 Vi - jednoválcový dvoudobý benzínový RC letoun

ROTO 35 Vi je jednoválcový dvoudobý benzínový RC letoun vyrobený speciálně pro modely letadel do 3 m a 14 kg

 

AKCE !!!






Motor ROTO 35 Vi je jednoválcový dvoudobý benzínový motor vyrobený speciálně pro modely letadel do 3 m (9,9 ') a 14 kg (30,9 lb). Tato data jsou určena pro rekreační létání.

Motor byl vyvinut v Evropě za pomoci CAD systémů (Solidworks) a optimalizován pro tok kapalin v softwaru Flow (od firmy Solidworks).

Všechny motory ROTO a jeho komponenty jsou vyráběny a programovány s využitím nejmodernějších pětiosých strojů vyráběných americkými společnostmi HASS a Siemens NX.

Každý motor, vyrobený společností ROTO MOTOR, je testován na lavičce a upraven kvalifikovaným technikem na přístroji Engine Star, aby byl zajištěn špičkový výkon.

 

 

Základní technické údaje:

* DISPLACEMENT 34,8 ccm

* STATICKÝ MOTOR 9,5 kg

* BORE 39,5 mm

* HMOTNOST 1480 g

* PISTON ROD2 × NEEDLE BEARING TORRINGTON

* CRANK SHAFT2x BALL BEARING

ŘÍZENÍ IGNITIONPROCESSOR

* FUELGAS + OIL MOTUL 710 1:50

Výrobní technologie ROTO 35 Vi

 

  • Kliková skříň (sada) - je odlévaná na CNC fréze. Poté je zakryta nebo proříznuta speciální barvou.

  • Válec (rolka) - je vyroben z jednoho kusu duralu s lisovanou stélkou z mírně zrnité litiny, je naostřený a kalený na správnou velikost.

  • Píst - odlévá se z křemíkové slitiny s jedním těsnicím kroužkem. Aparatura pro hrot 8 mm je honována.

  • Pístní tyč - kování, které je kompletně opracované. Dvě pístové jehly jsou vylisovány do pístní tyče, jsou vyrobeny pro píst a zalomené zátky.

  • Klikový hřídel - je vyroben z jednoho kusu oceli, je stmelen a vytvrzen a je zcela naostřený.

  • Zadní víko motoru - jedná se o odlitek, ve kterém je položen kalený a naostřený válcovaný šoupátko.


Kousky motoru jsou po vyčištění očištěny dohromady v přípravách na speciálním pracovišti.

 

Popis motoru:

2-taktní benzinový motor
RC benzínový motor
Motor pro RC letadlo  
Benzínový RC motor
Jednoválcový benzínový RC motor
Motor pro velká modelová letadla
Dvoutaktní benzínový motor

Motor RC letadla